איך לבחור מצלמה לרכב

מדריך לבחירת מצלמה לרכב

ישנן  סיבות רבות לרכוש מצלמה לרכב שלך. המצלמה היא כלי יעיל לאיתור וזיהוי חשודים בניסיונות פריצה וונדליזם, כאמצעי לאיסוף ראיות לתביעות ביטוח במקרים של תאונות ולתיעוד כל אירוע אחד בסביבת הרכב שלך. הדגמים כיום רבים ומגוונים ולכן, ללא ידע מוקדם, בחירת מצלמה לרכב עשויה להיות משימה מורכבת. כדי לעזור לך להתחיל, אספנו כמה נקודות ששווה לבחון במצלמה האידיאלית.

איכות התמונה

לרזולוציית ועומק התמונה ישנה חשיבות החורגת מעבר לשיקולי האסתטיקה. כדי להצליח לתעד ביעילות את האירועים, תמונה חדה תוכל לעשות הבדל משמעותי. ההבדל בין דמות מטושטשת ובין פנים שניתן לזהות בקלות תאפשר לעשות שימוש טוב בהרבה בתיעוד פורצים ובמהלך תאונות, כאשר איכות התמונה טובה במיוחד נוכל לתעד בקלות מספר לוחית רישוי.

אפשרויות האחסון

חשוב שנוודא כי המצלמה שנרכוש מצוידת בכרטיס זיכרון עם שטח אחסון נרחב וכי תהליך הורדת המידע למחשב פשוט ונוח, כדי שנוכל בקלות לפנות את כרטיס הזיכרון ולהמשיך לתעד ללא חשש שנחמיץ שימוש חשוב במצלמה עקב מיצוי שטח האחסון.

כיוון וזווית הצילום

זהו עוד אלמנט משמעותי מאוד בתהליך בחירת מצלמה לרכב שישפיע באופן ניכר על טווח השימושים שנוכל לעשות בה. ככל שזווית הצילום שתעמוד לרשותנו היא רחבה יותר, כך נוכל לתעד טווח רחב יותר בכל אזור בו המכונית שלנו היא ממוקמת ולזהות אירועים מבלי חשש כי הם יתרחשו בשטח המת של המצלמה.

בנוסף, בעוד שמצלמות רבות בשוק מצלמות רק את המתרחש מחוץ לרכב, ישנן גם לא מעט שהן דו-כיווניות ויאפשרו לנו לתעד גם את המתרחש בתוך הרכב בו זמנית.

מאפיינים מתקדמים

לאחר שבחנו את הנקודות הבסיסיות החשובות, נוכל להתחיל לחפש אחר יתרונות כמו ראיית לילה, אפשרות לסנכרון לנייד עם אפליקציה ייעודית ומאפיינים מתקדמים רבים אחרים הזמינים כיום. כשנמצא מצלמה שתציע יתרונות משמעותיים בקריטריונים הללו בהתאם לתקציב שלנו – נדע שעמדנו במשימה.  

DashCams.co.il
Logo