כרטיס זיכרון עמיד בחום למצלמת רכב

מצלמות רכב הופכות פופולריות יותר ויותר כדרך להגן על נהגים וכלי הרכב שלהם מפני תאונות והפתעות נוספות. אחד האתגרים הגדולים ביותר עם המצלמות הללו הוא שהן נדרשות וחייבות כרטיס זיכרון עמיד בחום שיוכל לעמוד בתנאי החום הקיצוניים הקיימים במכונית. ללא עמידות לחום, הכרטיס עלול להינזק לפעמים באופן בלתי הפיך.

כרטיס זיכרון עמיד יהיה עשוי בדרך כלל מחומרים מיוחדים המסייעים בפיזור החום, כך שתתאפשר הקלטת קטעי וידאו מבלי להתחמם יתר על המידה. היתרון בכרטיס זה הוא שהצילומים שכבר צולמו לא יימחקו או יושחתו. ישנם מספר סוגי כרטיסים זמינים בשוק ממותגים מובילים כמו SanDisk, סמסונג ועוד. כרטיסים אלו מגיעים במגוון גדלים, כך שתוכלו לבחור אחד המתאים לצרכים הספציפיים שלכם.

כרטיסי זיכרון מומלצים למצלמת רכב

⭐ רשימה של כרטיסי זיכרון עמידים לחום

איך בוחרים כרטיס זיכרון עמיד בחום?

כשבוחרים כרטיס זיכרון עמיד לחום למצלמת הרכב, יש מספר דברים שכדאי לזכור. ראשית, יש לוודא שהכרטיס תואם למצלמה הקיימת או הנרכשת. שנית, יש לוודא שנפח הזיכרון בכרטיס אכן מתאים לדרישות. מצלמות הרכב, בדרך כלל מקליטות וידאו בחדות גבוהה, כך שיש צורך בכרטיס זיכרון בעל קיבולת גדולה. בחירה בגודל כרטיס מסוים תתבסס על התשובה לשאלה כמה זמן אתם מתכננים להקליט ובאיזו תדירות אתם מתכננים למחוק קטעים ישנים. לבסוף, יש להחליט מהי העלות לה אתם מוכנים להתחייב. כרטיס זיכרון עמיד בחום עלול להיות יקר יותר מכרטיס זיכרון רגיל, אולם הוא יהיה שווה את ההשקעה, בעיקר אם מעוניינים לשמור על הצילומים הקיימים ולהינות מהכרטיס ומהמצלמה לאורך זמן.

ישנם עוד מספר טיפים שיכולים לסייע בבחירת כרטיס הזיכרון הנכון. אחד מהם הוא לקרוא ביקורות על הכרטיסים השונים, כדי לקבל מושג על ביצועי הכרטיס בתנאי חום קיצוניים. והשני הוא לברר את נושא הביטוח על הכרטיס שבחרתם והתקלות האופייניות לו.

יש לזכור שבנוסף לשימוש בכרטיס זיכרון עמיד בחום, נדרשות עוד מספר פעולות שיגנו על הצילומים הקיימים בכלל ועל מצלמת הרכב בפרט. כך למשל יש לוודא שהמצלמה מותקנת כהלכה ברכב במקום שבו היא לא תהיה חשופה לאור שמש ישיר או לחום. כמו כן יש לעדכן את התוכנה במצלמה באופן קבוע מכיוון שעדכונים אלה כוללים לעתים קרובות תיקוני אבטחה ותיקוני באגים שיכולים לעזור להגן על הצילומים הקיימים. המרכיב העיקרי והחשוב ביותר היא לגבות את הצילומים באופן קבוע, כדי להבטיח שישנו עותק של הצילומים למקרה שהצילומים המקוריים פגומים או הלכו לאיבוד, תהיה הסיבה אשר תהיה.

למה להשקיע בכרטיס זיכרון איכותי

האם כל כרטיס זיכרון הוא עמיד?

לא, ישנם מספר מצומצם של כרטיסי זיכרון עמידים

האם כרטיס זיכרון עמיד טוב לעוד מוצרים?

כן, כרטיס זיכרון עמיד מומלץ לשימוש במצלמות אבטחה, רחפנים, מצלמות אקסטרים, מצלמות מקצועיות ועוד.

האם יש המלצה לכרטיס זיכרון עמיד?

כן, כרטיס SanDisk MAX Endurance ,
גם Samsung PRO Endurance מומלץ מאוד.

DashCams.co.il
Logo