כל הסיבות לרכוש מצלמה לרכב

אם נתבונן סביבנו בעת עמידה ברמזורים או על המכוניות החונות ברחוב שלנו, סביר מאוד להניח שנראה לא מעט רכבים המצוידים עם מצלמת רכב. מדובר בפריט פופולרי מאוד כיום המציע יתרונות רבים בכל הקשור לתחושת הביטחון של הנהג והשוק מוצף בדגמים רבים בטווח רחב של רמות איכות ורכבים. אם תהית לעצמך מדוע כל כך הרבה בלעי רכבים בוחרים לרכוש אותן, אלו כמה מהיתרונות הבולטים ביותר של מצלמות רכב.

כלי שימושי ויעיל לתביעות ביטוח

המצלמה הממוקמת מול השמשה הקדמית, מתעדת את כל המתרחש במהלך נסיעה בדרכים. בכל מקרה של תאונת דרכים, יהיה ברשותנו תיעוד מלא של כל ההתרחשות ונוכל למסור לחברת הביטוח עדות מצולמת המוכיחה את אשמת הנהג הפוגע.

תיעוד אירועים המתרחשים כשהרכב חונה

במהלך הלילה, או בכל זמן אחר בו אנו מרוחקים מהרכב, עשויים להתרחש אינספור אירועים שלא נהיה כלל מודעים אליהם. החדשות הטובות הן שניתן להמשיך ולצלם עם מצלמת רכב גם לאחר שהחנינו את הרכב. בכל מקרה של פריצה, ונדליזם או התנגשות ברכב החונה שלנו, יש לנו כלי יעיל שיאפשר לנו להבין בדיוק מה קרה, ואם מדובר במצלמה איכותית מספיק, אפילו לזהות פנים ומספר לוחית רישוי.

תיעוד אירועים בזמן אמת

עם זאת, מצלמות רכב לא יעילות רק לצרכי ביטוח ואבטחה. ניתן לעשות בהם שימוש פנאי נפלא. בין אם נפנה אותה כלפי פנים ונכין סרטון עם כל המשפחה בדרך לטיול, או אם נפנה אותה כלפי חוץ ונתעד אירוע יוצא דופן המתרחש ברחוב, מצלמת רכב מאפשרת לצלם הכול על משטח יציב ובאיכות גבוהה. לאחר שנסיים לתעד, נוכל להעלות את כל התוכן בקלות למחשב או לטלפון ולשתף עם חברים, משפחה וברשתות החברתיות.

DashCams.co.il
Logo