מצלמת רכב למונית ולרכב הסעות (צילום חוץ + פנים הרכב)

היום כולם כבר יודעים שאין דרך טובה יותר להוכיח חפות במקרה של תאונה או עבירת תנועה כמו מצלמת רכב. השקעה לא יקרה מידי במצלמת רכב וכרטיס זיכרון טוב עשויה להשתלם במיוחד, ולעתים ממש להציל את הנהג בעל המצלמה. מצלמה דו כיוונית היא מצלמה המתעדת גם את הנסיעה וגם את פנים הרכב, והיא פופולרית במיוחד בקרב נהגי המונית ואלו העוסקים בהסעת נוסעים באופן כללי. במאמר הבא נעסוק בעיקר ביתרונות של מצלמת רכב דו כיוונית למונית ובאלו מקרים היא יכולה לסייע לנהג. 

מהי מצלמה דו כיוונית

מצלמה עם שתי עדשות, הנקראת מצלמה דואלית, עדשה כפולה, או דו כיוונית, היא מצלמה המתעדת גם את פנים הרכב וגם את הנסיעה בכביש. מצלמה כזו עולה יותר ממצלמה המתעדת כיוון אחד בלבד. המצלמה הזו מתאימה לא רק לסיטואציות העשויות לקרות על הכביש, אלא גם למצבים בהם רוצים לתעד את המתרחש בתוך הרכב מכל סיבה שלא תהיה. אז מה היתרונות של מצלמת רכב דו כיוונית למונית?

מצלמת רכב דו כיוונית למונית

התיעוד שמספקת המצלמה הדו כיוונית עשויה להיות קריטית עבור נהג המונית. התיעוד שמספקת מצלמה דו כיוונית נחשבת אמינה באופן מוחלט עבור בית המשפט ועשויה להשפיע רבות על התוצאה במשפט. בין אם מדובר בתאונה או בדוח תנועה, תיעוד דרך הנסיעה יכולה להכריע את הכף לטובת נהג המונית ולחסוך המון כאב ראש מיותר.

נהגי מונית רבים מרגישים מאוימים בסיטואציות שונות, ולצערנו, לעתים קרובות מידי הם אכן מאוימים ואפילו מופנית כלפיהם אלימות. המצלמה שפועלת עשויה להרתיע ולהציל חיים במקרים מסוימים, ואם אכן קורה אירוע אלים במונית, הנהג יכול להוכיח את זה.

מצלמת רכב דו כיוונית למונית קריטית גם במקרה של ויכוח בין שני הצדדים מכיוון שהיא מקליטה, בין אם מדובר בטענות של נוסע לגבי תשלום או לגבי התנהגותו של נהג המונית, ובין אם מדובר בהאשמות מצידם של שוטרים. גיבוי יכול לסייע גם במקרה של האשמה בנוגע להעלמת הכנסה וכדומה.

לצפייה במצלמות רכב מומלצות לבעלי מונית או רכב הסעות

יתרונות של מצלמת רכב דו כיוונית צילום חוץ + פנים הרכב

  • תיעוד אירועים במהלך הנסיעה
  • הוכחה במקרה של תאונה או תקרית אחרת
  • תחושת ביטחון נוספת לנהג המונית
  • תיעוד פנים הרכב + הקלטת סאונד במקרה של וויכוח

DashCams.co.il
Logo